Una dona ha estat detinguda aquest divendres a la tarda per la Guàrdia Urbana de Balaguer després d’intentar prendre un nadó d’un mes i mig d’un cotxet que duia la mare, que anava acompanyada de l’àvia del petit.
Segons ha pogut saber aquest diari, els fets han passat cap a les cinc de la tarda al carrer Barcelona de la capital de la Noguera, a prop de la Plaça Catalunya, quan l’assaltant s’ha acostat cap al petit i l’ha agafat del cotxet. Amb el nen en braços, la dona ha iniciat una fugida en direcció a l’estació de tren que ha estat avortada per diversos ciutadans, que s’han mobilitzat per aturar la dona en veure l’alerta de la mare.
La presumpta segrestadora ha entregat el nadó en veure’s atrapada pels veïns. Els agents han estat avisats i han pentinat la zona fins a localitzar la dona, que s’havia amagat en una zona propera a l’estació de tren. Els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec de la investigació.
[plantillavirals]
Detinguda una dona a Balaguer per intentar raptar un nadó en ple carrer
Els fets han passat al carrer Barcelona i la investigació l’han assumit els Mossos d’Esquadra
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’abril de 2022 a
les 20:26
Et pot interessar
-
Societat Un estudi del Port de Barcelona conclou que el turisme de creuers «no explica» la pressió turística de la ciutat
-
Societat
Interrompuda la circulació de trens de l'R2 nord i l'R11 entre Granollers i Sant Celoni per un atropellament
-
Societat
Les entitats socials reclamen ampliar el termini de la regularització de migrants
-
Societat
Les millors imatges de la visita del Papa a Catalunya
-
Societat
Alerten d'un augment del maltractament a persones grans amb 1.766 denúncies el 2025
-
Societat
Testimonis del cas del nadó maltractat asseguren que el pare era «brusc» amb el nen
