Una dona ha estat detinguda aquest divendres a la tarda per la Guàrdia Urbana de Balaguer després d’intentar prendre un nadó d’un mes i mig d’un cotxet que duia la mare, que anava acompanyada de l’àvia del petit.
Segons ha pogut saber aquest diari, els fets han passat cap a les cinc de la tarda al carrer Barcelona de la capital de la Noguera, a prop de la Plaça Catalunya, quan l’assaltant s’ha acostat cap al petit i l’ha agafat del cotxet. Amb el nen en braços, la dona ha iniciat una fugida en direcció a l’estació de tren que ha estat avortada per diversos ciutadans, que s’han mobilitzat per aturar la dona en veure l’alerta de la mare.
La presumpta segrestadora ha entregat el nadó en veure’s atrapada pels veïns. Els agents han estat avisats i han pentinat la zona fins a localitzar la dona, que s’havia amagat en una zona propera a l’estació de tren. Els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec de la investigació.
[plantillavirals]
Detinguda una dona a Balaguer per intentar raptar un nadó en ple carrer
Els fets han passat al carrer Barcelona i la investigació l’han assumit els Mossos d’Esquadra
- Dos agents dels Mossos als jutjats de Balaguer | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’abril de 2022 a les 22:26
Actualitzat el 22 d’abril de 2022 a les 23:38
Et pot interessar
-
Societat
Comprova els números premiats de la loteria de Reis 2026
-
Societat
Llista oficial de tots els números premiats a la loteria de Reis 2026: on han caigut?
-
Societat
Xiulada a Moreno Bonilla mentre feia de rei Baltasar a la cavalcada de Sevilla
-
Societat
Badalona obre un pavelló per a acollir persones sense sostre i les entitats en critiquen les deficiències
-
Societat
Una família beneficiada pel préstec d'emancipació a Barcelona afirma que l'ajuda és «ideal» per a qui tingui estalvis
-
Societat
Loteria de Reis 2026: premis, data i on veure el sorteig
