Ensurt molt gros el que es va viure el passat 3 de maig en un hotel de Calella. Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dijous una dona de 35 anys que va deixar sola la filla de sis anys a la piscina de l'allotjament, on gairebé s'ofega.
Segons ha informat la policia catalana a Europa Press aquest dissabte, el servei d'emergències 112 va rebre un avís que la nena estava flotant sobre l'aigua de la piscina. Per fortuna, un metge de l'hotel on s'allotjaven les implicades va poder practicar-li la reanimació.
Posteriorment, van arribar els serveis d'emergència. La menor va ser traslladada a un hospital i, després de ser tractada, ja ha rebut l'alta. La mare està acusada d'un delicte d'abandonament temporal de menors, mentre que també se li inculpa un de lesions per imprudència greu.