Els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana de Barcelona han detingut 38 persones a la zona d'oci nocturn del Front Marítim de la Barceloneta aquesta matinada en un dispositiu de seguretat ciutadana.
Segons han explicat els cossos policials, aquest dispositiu tenia com a finalitat la prevenció dels delictes contra el patrimoni i contra la salut pública, entre altres. L'operatiu s'ha dut a terme entre les 00.30 hores i les 08.00 h amb agents uniformats i de paisà de diferents unitats.
S'ha realitzat en aquesta zona d'oci nocturn, del barri de la Barceloneta, perquè es tracta d'un lloc on delinqüents habituals aprofiten per efectuar furts o robatoris violents als clients dels establiments i els traficants de substàncies estupefaents també incrementen la presència per fer les seves vendes.
En aquest dispositiu s'han detingut 23 persones detingudes per delictes de furt, 10 per delictes de robatori amb violència, 4 per delictes contra la salut pública, 1 per un requeriment judicial i 10 per delicte lleu de furt.
Detingudes 38 persones al Front Marítim de la Barceloneta per robatoris, furts i drogues
Els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana han portat a terme un dispositiu de seguretat ciutadana aquesta matinada
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’agost de 2018 a
les 14:22
Actualitzat el
12 d’agost de 2018 a les
14:33
Et pot interessar
-
Societat
Les mones més populars d'aquesta Setmana Santa: K-Pop i demogorgons
-
Societat
Els maquinistes frenen la normalització de Rodalies
-
Societat Els Comuns reclamen a Illa una «unitat de disciplina en habitatge» de cara als nous pressupostos
-
Societat
Per què les mones porten ous, pollets, gallines i plomes?
-
Societat
Horta de Sant Joan, el poble que va marcar Picasso
-
Societat
Res de «feliç Setmana Santa»: com felicitar la Pasqua correctament en català
