Els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana de Barcelona han detingut 38 persones a la zona d'oci nocturn del Front Marítim de la Barceloneta aquesta matinada en un dispositiu de seguretat ciutadana.
Segons han explicat els cossos policials, aquest dispositiu tenia com a finalitat la prevenció dels delictes contra el patrimoni i contra la salut pública, entre altres. L'operatiu s'ha dut a terme entre les 00.30 hores i les 08.00 h amb agents uniformats i de paisà de diferents unitats.
S'ha realitzat en aquesta zona d'oci nocturn, del barri de la Barceloneta, perquè es tracta d'un lloc on delinqüents habituals aprofiten per efectuar furts o robatoris violents als clients dels establiments i els traficants de substàncies estupefaents també incrementen la presència per fer les seves vendes.
En aquest dispositiu s'han detingut 23 persones detingudes per delictes de furt, 10 per delictes de robatori amb violència, 4 per delictes contra la salut pública, 1 per un requeriment judicial i 10 per delicte lleu de furt.
Detingudes 38 persones al Front Marítim de la Barceloneta per robatoris, furts i drogues
Societat
Els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana han portat a terme un dispositiu de seguretat ciutadana aquesta matinada
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’agost de 2018 a
les 14:22
Actualitzat el
12 d’agost de 2018 a les
14:33
Et pot interessar
-
Societat
Carme Junyent i Oriol Domènec, Medalles d'Honor Creu de Santa Eulàlia del Consell de la República
-
Societat
El pes del català com a llengua habitual torna a caure a Barcelona
-
Societat
La cassolada per l'habitatge reclama l'aprovació dels decrets en el compte enrere al Congrés
-
Societat
El voltor comú
-
Societat
Renfe suspèn trens de llarga distància per l'amenaça del temporal
-
Societat
Brussel·les ofereix més de 40.000 bitllets de tren gratis per als joves de 18 anys
