Agents de la Policia Local de Manresa han detingut aquest dimarts a la matinada un home de 38 anys per un presumpte delicte de violència en l'àmbit de la llar. Una patrulla de la policia que estava fent una ronda preventiva va rebre, cap a un quart de 12 de la nit, l'alerta d'un ciutadà que denunciava que la seva germana s'havia presentat a casa dels pares amb lesions per agressió.
La dona, que havia arribat amb el nas sagnant, hauria estat agredida pel seu company sentimental, amb qui comparteix domicili. Una patrulla va desplaçar-se a la llar dels pares per sol·licitar assistència mèdica i una altra es va desplaçar al domicili comú, on els agents van detenir el presumpte agressor, veí de Manresa.
Detingut a Manresa per agredir la seva dona
La víctima va fugir a casa dels seus pares i el seu germà va avisar els cossos de seguretat
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’agost de 2013 a
les 16:29
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
