La policia ha detingut aquest dijous el lladre que va robar diverses joies als premis Goya. Segons avança la Cadena SER és un treballador d'una empresa d'Il·luminació contractada per l'organització. L'home ha anat a la comissaria, ha confessat els fets i ha tornat els objectes sostrets per valor de 30.000 euros als cossos de seguretat, d'acord amb el mitjà citat.
Els objectes que es va robar -entre els quals hi havia un anell, unes arracades i uns bessons- es trobaven a una habitació de l'Hotel Auditórium de Madrid. En aquesta habitació s'hi guardava a més roba i complements utilitzats durant la gala. De fet, les càmeres de seguretat de l'establiment han estat claus per aclarir el robatori.
Les joies estaven dipositades dins d'unes caixes a les dependències corresponents al departament de vestuari i suposadament no es guardaven sota especials mesures de seguretat ni dins de caixes fortes.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rg_JSDJvyjg[/youtube]
Detingut el lladre de les joies dels premis Goya
Es tracta d'un treballador d'una empresa d'Il·luminació contractada per l'organització | L'home s'ha lliurat a la policia
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de febrer de 2017 a
les 20:41
Et pot interessar
-
Societat Docents tallen les entrades a Barcelona per la Meridiana i la Gran Via per rebutjar el preacord amb Educació
-
Societat
El Govern tira de símbols i cultura popular per l'espot de benvinguda a Lleó XIV
-
Societat
El sindicat de Mossos USPAC xifra en 28 els tirotejos a Catalunya des de principi d'any
-
Societat
En marxa la consulta mentre els docents continuen amb les mobilitzacions
-
Societat
Far universal
-
Societat
I tan lleidatans que es volen
