Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest diumenge un jove després d'atropellar mortalment un home a Cerdanyola aquesta matinada, a dos quarts de cinc. La policia catalana ha rebut un avís, en què hi havia una persona greument ferida envestida per un vehicle en una zona d'oci nocturn.
L'autor havia fugit i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'havia adreçat al lloc i s'ha decidit que traslladessin la víctima en estat greu a l'hospital, on ha mort posteriorment.
Els agents han iniciat la recerca del conductor fugit i finalment han localitzat el cotxe i han detingut el presumpte autor dels fets. Els Mossos ja han iniciat una investigació per esclarir els fets.
Detingut el presumpte autor d'un atropellament mortal a Cerdanyola
S'ha produït la matinada d'aquest diumenge en una zona d'oci nocturn
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juliol de 2020 a les 21:02
Et pot interessar
-
Societat Prohibit el bany en tres platges de Barcelona per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»
-
Societat Quins són els impostos que generen més frau fiscal?
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya