Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest diumenge un jove després d'atropellar mortalment un home a Cerdanyola aquesta matinada, a dos quarts de cinc. La policia catalana ha rebut un avís, en què hi havia una persona greument ferida envestida per un vehicle en una zona d'oci nocturn.
L'autor havia fugit i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'havia adreçat al lloc i s'ha decidit que traslladessin la víctima en estat greu a l'hospital, on ha mort posteriorment.
Els agents han iniciat la recerca del conductor fugit i finalment han localitzat el cotxe i han detingut el presumpte autor dels fets. Els Mossos ja han iniciat una investigació per esclarir els fets.
Detingut el presumpte autor d'un atropellament mortal a Cerdanyola
S'ha produït la matinada d'aquest diumenge en una zona d'oci nocturn
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juliol de 2020 a les 21:02
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimecres 15 d'octubre: més sol, però les pluges no fan net
-
Societat Així ha estat la desfilada inaugural de la 080 Barcelona Fashion Week
-
Societat Una de les principals cadenes europees de tèxtil incorpora el català: «S'ha fet pregar»
-
Societat «Dues de cada tres persones són edatistes»: neix un congrés per combatre la discriminació per edat
-
Societat En marxa el tràmit per incorporar a la Constitució el dret a l'avortament: què passarà a partir d'ara?
-
Societat Barcelona reformula els serveis de salut mental per a joves: més psicòlegs i més hores d'atenció