Eren les tres de la matinada de divendres quan una patrulla dels Mossos van sorprendre un home sortint per sota la persiana d'una farmàcia de la Gran Via de Barcelona. Quan va veure els agents, l'home es va tornar a ficar a dins de l'establiment.
Segons han informat els Mossos d'Esquadra, un cop a dins, la policia va comprovar que estava tot regirat i el calaix de la caixa enregistradora obert, mentre que l'home estava amagat en un altell.
Els agents van detenir l'home per un delicte de robatori amb força. El detingut, amb una trentena d'antecedents policials per fets similars, passarà a disposició judicial en les pròximes hores
Detingut in fraganti un lladre amb 30 antecedents
Societat
El malfactor, un romanès de 21 anys, va ser sorprès mentre "netejava" farmàcia
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2013 a
les 08:18
Et pot interessar
-
Societat
S'exhaureixen els Bonus Cultura i ERC en responsabilitza l'Ajuntament per haver-los obert a ciutadans de fora de Barcelona
-
Societat
Els busos del Maresme, al límit: els usuaris reclamen viatjar sempre asseguts i amb cinturó
-
Societat
Rodri, Cucurella, el Mago Pop o Von der Leyen: els nous caganers d'aquest Nadal
-
Societat Els germans Adrià triomfen de nou en una de les grans nits de la cuina internacional
-
Societat
Sentència pionera: el TSJC retreu a l'Ajuntament de Martorell que es negués a empadronar una veïna
-
Societat
Tres accidents compliquen el trànsit a les carreteres catalanes
