Eren les tres de la matinada de divendres quan una patrulla dels Mossos van sorprendre un home sortint per sota la persiana d'una farmàcia de la Gran Via de Barcelona. Quan va veure els agents, l'home es va tornar a ficar a dins de l'establiment.
Segons han informat els Mossos d'Esquadra, un cop a dins, la policia va comprovar que estava tot regirat i el calaix de la caixa enregistradora obert, mentre que l'home estava amagat en un altell.
Els agents van detenir l'home per un delicte de robatori amb força. El detingut, amb una trentena d'antecedents policials per fets similars, passarà a disposició judicial en les pròximes hores
Detingut in fraganti un lladre amb 30 antecedents
Societat
El malfactor, un romanès de 21 anys, va ser sorprès mentre "netejava" farmàcia
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2013 a
les 08:18
Et pot interessar
-
Societat
«Al bar som tots del barri i vivim l’estiu lluny de la platja i el turisme»
-
Societat Dos detinguts especialitzats en robatoris de paqueteria a furgonetes de repartiment a Barcelona
-
Societat
L'R2, l'R2 nord i l'R11 recuperen el servei entre Sant Andreu i Montcada
-
Societat
Sant Miquel del Fai tanca almenys fins dimarts per risc de despreniments per pluja intensa
-
Societat Un accident de trànsit a Mataró entre cinc turismes i una motocicleta acaba amb almenys vuit ferits, un crític
-
Societat
El districte universitari únic posa en escac el sistema mèdic i agreuja la falta de metges
