Miquel Ricart, condemnat per la violació i l'assassinat de les nenes d'Alcàsser, ha estat detingut la tarda d'aquest dimarts en un narcopís del carrer Aurora, al barri del Raval de Barcelona, segons ha avançat La Vanguardia i ha pogut confirmar l'ACN. La detenció ha estat a càrrec de la Unitat d'Investigació Regional de Salut Pública dels Mossos de la capital catalana.
Aquesta divisió, que treballa en coordinació amb la Guàrdia Urbana, vigilava l'immoble des de feia setmanes, perquè generava problemes veïnals. Avui els cossos policials han entrat al domicili i hi han trobat tres persones, una d'elles, el mateix Ricart. Segons La Vanguardia, era el responsable del narcopís.
L'assassinat de les tres noies d'Alcàsser va sacsejar l'Estat i continua envoltat d'enigmes. Les víctimes, Míriam García, Toñi Gómez i Desirée Hernández, van pujar a un cotxe la nit del 13 de novembre de 1992, ja fa 30 anys, i van ser segrestades per Antonio Anglés i Miguel Ricart, que les van torturar, violar i assassinar en una cabana abandonada.
[noticiadiari]2/241918[/noticiadiari]
Només Ricart ha estat condemnat, en un cas que encara arrossega moltes ombres, principalment la desaparició del principal responsable, Antonio Anglés, que va aconseguir driblar la policia espanyola i internacional. No se sap si és viu o mort, però no se n'ha trobat el cadàver i tampoc se'n sap res des que va ser vist per última vegada en un vaixell que es dirigia a Dublín.
[plantillavirals]
Detingut l'assassí de les nenes d'Alcàsser en un narcopís al Raval de Barcelona
La policia vigilava l'immoble des de feia setmanes perquè provocava problemes veïnals

- El condemnat pel crim d'Alcàsser, Miguel Ricart -
- EFE
ARA A PORTADA
-
Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza Redacció
-
La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats Redacció
-
La USTEC denuncia pressions del Departament contra les aturades educatives per Palestina Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 20 de desembre de 2022 a les 21:08
Et pot interessar
-
Societat La Sagrada Família manté la data de finalització de les obres i anuncia el pròxim element que es construirà
-
Societat La manifestació pro-Palestina dificulta la circulació a la Diagonal
-
Societat Circulació tallada a l'R13 i l'R14 per "actes vandàlics" a la infraestructura
-
Societat El temps d'aquest dijous 18 de setembre: clima estival
-
Societat Barcelona revocarà la Medalla d'Honor a Rosa Peral, condemnada pel crim de la Guàrdia Urbana
-
Societat El municipi on no existeix el dijous