Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat diumenge un home de 25 anys per deu robatoris amb força a establiments comercials i equipaments educatius i culturals de tres municipis del Baix Llobregat en els últims tres mesos.
Amb aquests, el jove acumula 73 antecedents i ja té una prohibició judicial d'entrar a Gavà, Castelldefels i Viladecans, on havia comès els deu últims robatoris; i també a Begues.
El lladre actuava forçant un accés no principal, com ara una finestra o una porta contigua i robava diners i objectes de valor, com ara telèfons mòbils, tauletes o projectors. Després els revenia o els canviava per droga.
Detingut per 10 robatoris, amb 73 antecedents i prohibició d'entrar a 4 municipis
El lladre robava diners i objectes de valor a establiments comercials i equipaments educatius al Baix Llobregat
- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2022 a les 11:41
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
