Agents de la policia espanyola han detingut aquest diumenge un home de 30 anys a Alzira (València) com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual després d'obligar-la a mantenir relacions sexuals i amenaçar-la de tallar-li el coll.
Els fets han tingut lloc al voltant de les 13 h del migdia, quan la trucada telefònica d'un ciutadà ha alertat la policia que una dona es trobava descalça pel carrer i que necessitava ajuda. Immediatament els agents s'han desplaçat fins a la zona i han localitzat a la dona que presentava lesions externes al coll. La víctima ha indicat als agents que l'agressor es trobava al domicili.
A l'interior han arrestat a l'home i han trobat el ganivet amb el qual hauria amenaçat a la dona. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial que ha decretat l'ingrés a presó.
Detingut per agredir sexualment la seva parella i amenaçar-la amb tallar-li el coll
Societat
El presumpte autor dels fets ha passat a disposició judicial i ha ingressat a presó
- El moment de la detenció -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’abril de 2021 a
les 14:16
Et pot interessar
-
Societat
Mor un menor de 16 anys en un accident a la C-1415a a Castellar del Vallès
-
Societat
Niubó busca rebaixar el malestar dels mestres abans del nou curs: «Les reunions són molt constructives»
-
Societat
Descartat el cas sospitós de febre hemorràgica de Crimea-Congo detectat a Catalunya
-
Societat
El Sindicat de Llogateres posa condicions per avalar la llei contra l'especulació
-
Societat
Controlat l'incendi de la Catalunya Nord després de més d'una setmana
-
Societat
Regular els lloguers dels locals comercials a Barcelona: una proposta sense fórmula
