La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut un home aquest dimecres a la tarda a qui una dona havia acusat d'haver-la agredit i que també havia amenaçat amb un ganivet un vianant que l'havia defensat. Els fets han succeït en ple carrer, encara que el cos policial no ha especificat exactament on s'ha produït. Els agents han estat trucats per la baralla resultant de l'agressor amb l'home que ha intentat defensar la dona.
L'home ha sortit corrents i ella els ha explicat que havia patit agressions per part seva. La patrulla ha intentat seguir l'home però l'ha perdut de vista i ha comunicat la seva descripció mitjançant l'emissora policial. Minuts després, uns altres agents l'han identificat i detingut.
[noticia]223202[/noticia]
[noticia]223245[/noticia]
[noticia]223299[/noticia]
Detingut per agredir una dona en ple carrer a Barcelona
Ha amenaçat un vianant amb un ganivet per intentar defensar-la
ARA A PORTADA
-
-
L'incendi de Pinell de Solsonès afecta una superfície de 15 hectàrees, segons dades provisionals dels Agents Rurals Ramon Estany Montanyà
-
Albiol demana a Junts que s'uneixi a la moció de censura contra Sánchez: «Escoltin els votants i el carrer»
-
-
Illa carrega contra Aznar: «És vergonyós amenaçar amb la presó qui pensa diferent de tu» Bernat Surroca Albet
Publicat el 11 d’agost de 2021 a les 21:53
Actualitzat el 11 d’agost de 2021 a les 21:58
Et pot interessar
-
Societat Multa de 200 euros per dur l’adhesiu «CAT» a la matrícula, tot i estar permès
-
Societat Tancada la nova font de Glòries perquè gent i mascotes s'hi banyaven tot i estar prohibit
-
Societat El Meteocat actualitza l'avís de perill per fortes pluges: mig Catalunya, en alerta
-
Societat Tretze dotacions dels Bombers treballen en l'extinció d'un incendi en una nau a Castellcir
-
Societat Fi del confinament del barri de la Serreta de Vilafranca del Penedès per l'incendi forestal
-
Societat El temps d'aquest dilluns 7 de juliol: baixada de temperatures i avís per pluges