Els Mossos d’Esquadra han detingut un veí d’Ulldecona (Montsià) de 28 anys com a presumpte autor d’un incendi intencionat que va tindre lloc aquest diumenge de la tarda en un pis ocupat del municipi.
El testimoni de dos veïns que van observar els fets ha conduït a la detenció, que es va practicar al domicili de suposat autor del foc, el qual podria tenir algun conflicte previ amb la persona que resideix en el pis ocupat, segons els Mossos. En el moment del foc l’home que ocupa l’habitatge, ubicat al carrer Calvari número 43, no es trobava al seu interior.
En un primer moment l’actuació de la dotació de la Policia Local que va acudir al lloc dels fets va permetre controlar les flames, amb l’extintor que duien els agents al seu vehicle. En arribar els Bombers van poder acabar d’apagar el foc.
[plantillasuccessos]
Detingut per calar foc en un pis ocupat a un poble del Montsià
Els Mossos detenen un noi de 28 anys veí d'Ulldecona com a presumpte autor de l'incendi intencionat
Publicat el 13 de desembre de 2021 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat Una avaria a Montcada Bifurcació provoca retards a algunes línies de Rodalies
-
Societat S'ha acabat la gratuïtat a Rodalies i als Regionals: entren en vigor les noves tarifes
-
Societat L'ala dura de l’Església desenterra la croada (a l'espera de Roma)
-
Societat El temps d'aquest dimarts 1 de juliol: temperatures a l'alça i l'onada de calor s'allarga fins dimecres
-
Societat Detecten xinxes en diverses habitacions de la secció oberta de la presó de dones de Barcelona
-
Societat Enxampen un conductor a 184 quilòmetres per hora per l'AP-7: positiu en alcohol, cocaïna i cànnabis
ARA A PORTADA