Els Mossos d’Esquadra han detingut un veí d’Ulldecona (Montsià) de 28 anys com a presumpte autor d’un incendi intencionat que va tindre lloc aquest diumenge de la tarda en un pis ocupat del municipi.
El testimoni de dos veïns que van observar els fets ha conduït a la detenció, que es va practicar al domicili de suposat autor del foc, el qual podria tenir algun conflicte previ amb la persona que resideix en el pis ocupat, segons els Mossos. En el moment del foc l’home que ocupa l’habitatge, ubicat al carrer Calvari número 43, no es trobava al seu interior.
En un primer moment l’actuació de la dotació de la Policia Local que va acudir al lloc dels fets va permetre controlar les flames, amb l’extintor que duien els agents al seu vehicle. En arribar els Bombers van poder acabar d’apagar el foc.
[plantillasuccessos]
Detingut per calar foc en un pis ocupat a un poble del Montsià
Els Mossos detenen un noi de 28 anys veí d'Ulldecona com a presumpte autor de l'incendi intencionat
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de desembre de 2021 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat
L'informe de Càritas que desmunta els mites de l'extrema dreta
-
Societat
Mor el conductor d’un turisme en un accident a l’enllaç de l’A-2 cap a l’AP-7 a Martorell
-
Societat
Desmantellen una xarxa que explotava sexualment dones en centres d'estètica i massatges a Barcelona
-
Societat
Els errors amb els dècims de loteria de Nadal que et poden fer perdre el premi
-
Societat
Vuit ferits, un dels quals crítics i un altre greu, en un incendi en un pis a Badalona
-
Societat
De les protestes llogateres a una compra massiva del Govern: què ha passat amb 1.900 pisos d'InmoCaixa?
