Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimecres un home de 47 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Cornellà de Llobregat, per ferir-ne un altre al pit en una baralla a la sortida d'un bar del municipi diumenge passat, al voltant de les dues de la matinada.
Segons han explicat els Mossos, els dos implicats es van discutir a la sortida de l'establiment i, en un moment determinat, el detingut va treure un ganivet i li va clavar enmig del pit a la víctima. Els agents van identificar l'autor dels fets, a qui consten dos antecedents policials per lesions. Pel que fa la víctima, es troba ingressada a l'hospital i no perilla la seva vida.
Finalment, els Mossos han detingut l'home aquest migdia a casa seva acusat d'un presumpte delicte d'homicidi en grau de temptativa. D'altra banda, els agents han pogut recuperar l'arma amb què s'hauria produït l'agressió.
Detingut per clavar-li un ganivet al pit en un bar de Cornellà
La víctima es troba ingressada a l'hospital i la seva vida no corre perill
ARA A PORTADA
-
-
-
Adif eleva a 29 les actuacions urgents a Rodalies i espera restablir totes les línies aquesta setmana Redacció
-
Plataformes d'usuaris preparen una gran manifestació per Rodalies el 7 de febrer a la tarda Natàlia Pinyol
-
Junts insta el Govern a portar Renfe i Adif als tribunals per delictes penals criminals Lluís Girona Boffi
Publicat el 18 de febrer de 2015 a les 18:28
Et pot interessar
-
Societat
Tres claus de l'acord per regularitzar de cop 500.000 migrants a l'Estat
-
Societat
El sistema sanitari basc administra 253 vacunes caducades, la majoria a nadons
-
Societat
Veïns de Sant Roc de Badalona tallen una hora i mitja la C-31 per denunciar la inseguretat al barri
-
Societat
La nena que el pare va raptar i es va endur a Itàlia torna al Prat amb la mare
-
Societat
Adeu als sobres de quètxup: la normativa europea els prohibirà de cara al 2030
-
Societat
Mor una dona en caure-li una palmera al damunt en ple temporal a Màlaga
