Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest divendres a la matinada un home de 33 anys per clavar una ampolla trencada al coll del seu cunyat, de 32, a l'Hospitalet de Llobregat, segons ha avançat la Cadena SER i ha confirmat l'ACN. Els fets s'han produït al carrer, a la zona de Pubilla Cases, al voltant de les tres de la matinada.
El ferit ha estat traslladat a la Creu Roja però no ha hagut de ser ingressat mentre que el presumpte agressor ha estat arrestat i està pendent de passar a disposició judicial, segons han afegit fonts policials.
Detingut per clavar una ampolla trencada al coll al seu cunyat
Els fets s'han produït aquest divendres a la matinada a l'Hospitalet de Llobregat
ARA A PORTADA
-
Les excel·lents previsions per als bolets reobren el debat sobre la massificació del bosc Pere Fontanals | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
Publicat el 01 de març de 2019 a les 21:18
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 20 i 21 de setembre: avís per intensitat de pluja a tot el país
-
Societat L'edat mitjana del donant de medul·la òssia a Catalunya són els 27 anys
-
Societat La discriminació contra el col·lectiu LGTBI+ es triplica en els últims deu anys a Catalunya
-
Societat El TSJC avala l'eutanàsia d'una jove catalana però permet al seu pare seguir-hi recorrent en contra
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluja a tot Catalunya
-
Societat Collboni defensa que «no hi cap ni un turista més» a Barcelona