Els Mossos d’Esquadra han detingut un home per robar peces de motos que estaven estacionades als aparcaments de la rodalia del Circuit de Catalunya – Montmeló (Vallès Oriental), on aquest diumenge s’hi celebra el Gran Premi del campionat de motociclisme.
Segons ha fet públic el cos policial, un dels drons enlairats en el marc del dispositiu de seguretat ha detectat que l’home observava motos dels aparcaments “de manera sospitosa”. Els agents han procedit a identificar-lo i li han intervingut diverses peces furtades d’altres motos.
Aquest diumenge a Montmeló s’hi ha aplegat prop de 60.000 espectadors, fet que ha obligat a activar un ampli dispositiu de mobilitat a la zona, on s’han habilitat diversos aparcaments de gran capacitat.
[plantillavirals]
Detingut per robar peces de motos als aparcaments de l'entorn del circuit de Montmeló
Els Mossos d’Esquadra l’han detectat amb comportament sospitós a través de les imatges captades amb dron
ARA A PORTADA
-
«Se'l carregaran»: de la dona de Tejero al paper del rei i el CESID, 10 novetats del 23-F Pep Martí i Vallverdú
-
Mor el colpista Antonio Tejero hores després de desclassificar-se els papers del 23-F Pep Martí i Vallverdú
-
-
Illa evita escalar el conflicte amb ERC pels pressupostos: «Hi ha marge d'acord» Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
El Parlament reclama per unanimitat la compareixença d'Illa pel «col·lapse» de Catalunya Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
Publicat el
03 de setembre de 2023 a
les 14:39
Et pot interessar
-
Societat
Mor un motorista en xocar amb un camió a Sants-Montjuïc, a Barcelona
-
Societat
Estel Solé pateix un cas de catalanofòbia i anima a plantar cara: «Estem anestesiats i no ens encenem»
-
Societat
Veïns dels blocs Papallona i Sant Agustí denuncien fons per saltar-se topalls del lloguer
-
Societat
Catalunya no és un país per a infants
-
Societat
Educació fa una nova proposta salarial als sindicats, però la rebutgen per ser «més que insuficient»
-
Societat
Famílies, sindicats i patronals de la concertada exigeixen més recursos: «Caldria incorporar 3.300 docents»
