Un home de 27 anys ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra per fer exhibicionisme en una plaça de Barcelona davant de nenes de 2 a 13 anys. Els fets es van produir a la plaça dels Titellaires de Nou Barris.
Segons expliquen els agents, l'home va fer gestos obscens i es va començar a masturbar davant quatre nenes d'entre 2 i 13 anys, que van sortir corrent, espantades i cridant.
En adonar-se del que estava passant, diversos veïns i familiars van avisar al 112 mentre retenien l'exhibicionista per la força. L'home, sense antecedents previs per cap delicte sexual, va ser detingut pels agents.
[noticia]223164[/noticia]
[noticia]223178[/noticia]
[noticia]223239[/noticia]
Detingut un home de 27 anys a Barcelona per fer exhibicionisme a quatre nenes d'entre 2 i 13 anys
Les menors van alertar veïns i familiars, que van trucar al 112 i van retenir l'home fins a l'arribada dels Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2021 a les 10:43
Et pot interessar
-
Societat
Alerta per pluges intenses a 21 comarques del litoral aquest dimarts 16 de desembre
-
Societat
Primera convocatòria de cursos de català per al 2026: consulta el calendari per nivells
-
Societat
La prescripció d’antidepressius a Catalunya ja va pujar abans de la Covid i el Clínic demana més especialistes
-
Societat
Abonament de transport públic únic a tot l'Estat per 60 euros al mes: Rodalies, Mitjana Distància i busos
-
Societat
La compravenda d’habitatges bat rècord a l’octubre amb més d'11.000 operacions per primer cop des del 2007
-
Societat
Condemnen CatSalut a indemnitzar un pacient amb 67.000 euros per «mala praxi» en la cura d'un tall al dit
