Un home de 27 anys ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra per fer exhibicionisme en una plaça de Barcelona davant de nenes de 2 a 13 anys. Els fets es van produir a la plaça dels Titellaires de Nou Barris.
Segons expliquen els agents, l'home va fer gestos obscens i es va començar a masturbar davant quatre nenes d'entre 2 i 13 anys, que van sortir corrent, espantades i cridant.
En adonar-se del que estava passant, diversos veïns i familiars van avisar al 112 mentre retenien l'exhibicionista per la força. L'home, sense antecedents previs per cap delicte sexual, va ser detingut pels agents.
[noticia]223164[/noticia]
[noticia]223178[/noticia]
[noticia]223239[/noticia]
Detingut un home de 27 anys a Barcelona per fer exhibicionisme a quatre nenes d'entre 2 i 13 anys
Les menors van alertar veïns i familiars, que van trucar al 112 i van retenir l'home fins a l'arribada dels Mossos
Ara a portada
Publicat el 05 d’agost de 2021 a les 10:43
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó