Un home de 27 anys ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra per fer exhibicionisme en una plaça de Barcelona davant de nenes de 2 a 13 anys. Els fets es van produir a la plaça dels Titellaires de Nou Barris.
Segons expliquen els agents, l'home va fer gestos obscens i es va començar a masturbar davant quatre nenes d'entre 2 i 13 anys, que van sortir corrent, espantades i cridant.
En adonar-se del que estava passant, diversos veïns i familiars van avisar al 112 mentre retenien l'exhibicionista per la força. L'home, sense antecedents previs per cap delicte sexual, va ser detingut pels agents.
[noticia]223164[/noticia]
[noticia]223178[/noticia]
[noticia]223239[/noticia]
Detingut un home de 27 anys a Barcelona per fer exhibicionisme a quatre nenes d'entre 2 i 13 anys
Les menors van alertar veïns i familiars, que van trucar al 112 i van retenir l'home fins a l'arribada dels Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2021 a les 10:43
Et pot interessar
-
Societat Lent descens de les morts a la carretera: radiografia dels accidents més greus a Catalunya
-
Societat El temps del cap de setmana: sol amb alguna interrupció i bona temperatura
-
Societat La rua de celebració del títol de Lliga del Barça afectarà una trentena de línies d'autobús
-
Societat Francesc Torres, escollit nou rector de la UPC
-
Societat Una important companyia d'autobusos es passa al català
-
Societat Més de 40 entitats presenten un manifest per demanar la universalització del lleure d'estiu