Un home de 27 anys ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra per fer exhibicionisme en una plaça de Barcelona davant de nenes de 2 a 13 anys. Els fets es van produir a la plaça dels Titellaires de Nou Barris.
Segons expliquen els agents, l'home va fer gestos obscens i es va començar a masturbar davant quatre nenes d'entre 2 i 13 anys, que van sortir corrent, espantades i cridant.
En adonar-se del que estava passant, diversos veïns i familiars van avisar al 112 mentre retenien l'exhibicionista per la força. L'home, sense antecedents previs per cap delicte sexual, va ser detingut pels agents.
[noticia]223164[/noticia]
[noticia]223178[/noticia]
[noticia]223239[/noticia]
Detingut un home de 27 anys a Barcelona per fer exhibicionisme a quatre nenes d'entre 2 i 13 anys
Les menors van alertar veïns i familiars, que van trucar al 112 i van retenir l'home fins a l'arribada dels Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2021 a
les 10:43
Et pot interessar
-
Societat
Maten a trets un home al barri de Sants
-
Societat
Milers de persones es manifesten per la llibertat de Palestina a Barcelona
-
Societat
Detinguts tres policies canadencs per agredir sexualment i pegar una prostituta a Barcelona
-
Societat
Retencions a l'AP-7 per un xoc entre tres cotxes a Subirats
-
Societat
Converses sobre bolets i allioli als bars de la Catalunya Nord per impulsar l'ús del català
-
Societat
Mor un motorista de 26 anys en un xoc amb un camió al nus de la Trinitat
