Els Mossos d’Esquadra van detenir ahir a Masarac (Alt Empordà) un home de 26 anys per la seva presumpta relació amb la mort d’un altre. Pels volts de les 9 del vespre, agents de la comissaria de Figueres van rebre l’avís d’una baralla que s'estava produint al carrer del Mont.
Segons ha confirmat l’ACN, hauria estat un testimoni el que hauria avisat els agents. Quan aquests van arribar al lloc, van constatar que hi havia un home que presentava ferides compatibles amb les causades per arma blanca. Des del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) van assistir la víctima, que finalment va morir. Agents de l’Àrea d’Investigació Criminal (AIC) s’han fet càrrec de la investigació.
Segons fonts properes al cas, víctima i detingut vivien a la mateixa casa amb altra gent. Per causes que es desconeixen, van començar a barallar-se en ple carrer. Aleshores, el detingut li hauria assestar una punyalada.
L'avís el va donar un testimoni i quan la policia hi va arribar es va trobar la víctima estesa a terra. El SEM el va atendre però no va poder fer res per salvar-li la vida.
Els Mossos van localitzar el presumpte autor i el va arrestar. Els agents també van trobar l'arma del crim. El detingut està pendent de passar a disposició judicial. L'Àrea d’Investigació Criminal s’han fet càrrec del cas.
[plantillavirals]
Detingut un home per la mort d'un altre després d'una baralla a l'Alt Empordà
La víctima presentava ferides d'arma blanca
- La casa de Masarac, precintada -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de setembre de 2022 a les 13:04
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 5 de desembre de 2025: precipitació al Pirineu i avís per vent a quatre comarques
-
Societat
Catalunya supera Espanya en temps d'espera per a les operacions programades
-
Societat
Els grans empresaris rebutgen els discursos antiimmigració i recorden la necessitat de mà d'obra estrangera
-
Societat
L'arribada del «nou barri» de 550 pisos a Montjuïc: més lenta del previst, però amb més habitatge
-
Societat Has comprat la balisa V-16? Facua alerta que pots haver estat víctima d'un frau
-
Societat
Quina és la nova paraula de l'any? Vota-la
