Els Mossos d'Esquadra han detingut un home acusat de matar la seva parella al domicili que compartien a l'Hospitalet de Llobregat. La policia catalana ha obert una investigació per esclarir les circumstàncies del crim, que hauria succeït durant la matinada de dimarts.
Segons han informat els Mossos, han rebut un avís cap a les 6.30 hores per una baralla a l'interior d'un domicili i hi han desplaçat diverses dotacions. En arribar-hi, han localitzat el cos sense vida i amb signes de violència d'una dona.
A prop del lloc dels fets s'ha localitzat un home de 46 anys, que ha estat detingut per efectius de seguretat ciutadana dels Mossos per la seva presumpta relació amb aquesta mort. La DIC de la Regió Metropolitana Sud s'ha fet càrrec de la investigació del cas, que s'investiga com a violència de gènere. El jutjat de violència sobre la dona de l'Hospitalet de Llobregat ha obert una causa i la comitiva judicial s’ha desplaçat al domicili per fer l’aixecament de cadàver. No consten antecedents judicials entre la parella.
Hi haurà ampliació
