La Guàrdia Urbana de Barcelona va detenir la matinada d'aquest dilluns un home de 25 anys acusat d'entrar d'amagat a l'habitació d'una parella en una pensió del barri Gòtic i abusar sexualment de la dona mentre ambdós dormien, segons ha avançat El Periódico. Fonts policials han indicat que la víctima va notar tocaments, es va despertar i va veure que el detingut l'havia despullat. En veure's descobert, l'home va saltar per la finestra de l'habitació al pati interior.
En la caiguda es va fracturar el maluc i es va seccionar una artèria. Va haver de ser atès d'urgència i traslladat a l'Hospital del Mar, on està ingressat. Diverses patrulles es van dirigir a la pensió, però no van poder arrestar el sospitós perquè aquest, a causa de les lesions, requeria una intervenció hospitalària. Els agents van trobar 600 euros a les seves butxaques que hauria robat a l'habitació de la parella.
Quan la Guàrdia Urbana va identificar l'individu va constatar que es tractava d’un altre client de la pensió. La cambra que va assaltar estava tancada així que la tesi policial és que hi va accedir per la finestra, que era oberta a causa de la intensa calor de la nit. Quan rebi l'alta, el presumpte lladre haurà d'afrontar una causa judicial per dos delictes: robatori amb força a domicili i abusos sexuals. La dona que va patir l'agressió va rebutjar l’atenció mèdica que se li va oferir.
Detingut un home que hauria abusat d'una dona mentre dormia en una pensió a Barcelona
Al ser descobert, l'home va saltar per una finestra i va resultar ferit greu
ARA A PORTADA
-
Sílvia Orriols, pel camí de perdre la subvenció més gran de la història de Ripoll Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
Una antiga fàbrica que explica dues dècades de política municipal a Ripoll Arnau Urgell i Vidal | Lluís Girona Boffi
-
-
El govern espanyol posa una nova unitat i més gent a fer «manteniment preventiu» a Rodalies Redacció
-
Els sindicats ferroviaris surten de la reunió amb Puente amb la voluntat de mantenir la vaga Redacció
Publicat el
07 de setembre de 2022 a
les 19:42
Et pot interessar
-
Societat
Catalunya busca una fórmula duradora per a la regularització extraordinària de migrants
-
Societat
Trapero justifica que els Mossos usessin gas pebre contra els manifestants per Palestina
-
Societat
Un ciberatac compromet les dades d'uns 6.800 inscrits a la Borsa de Lloguer de Barcelona
-
Societat
Salut recomana a les persones nascudes en aquests anys que es vacunin del xarampió
-
Societat
Una marca de cotxes es retracta i incorpora el català als seus serveis
-
Societat
Tallat el trànsit a la Gran Via (C-31) per un accident amb 7 vehicles implicats
