Els Mossos d'Esquadra van detenir, el passat 19 de setembre, el propietari d'un centre de massatges de Sant Joan de Vilatorrada, al Bages, acusat d'un delicte d'abusos sexuals a una jove de 18 anys. Segons ha avançat Regió7, els fets van passat uns dies abans, el 13 de setembre, durant una sessió de massatge.
L'home va quedar en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial, però es dóna el cas que una segona víctima també l'ha denunciat després de conèixer l'existència de l'altra denúncia. El cas es troba ara en via judicial.
Detingut un massatgista de Sant Joan de Vilatorrada acusat d'abusar sexualment de dues joves
L'home, que va quedar en llibertat després de declarar per la primera víctima, també ha estat denunciat per una segona dona
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de novembre de 2019 a les 22:06
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre
-
Societat La Sagrada Família manté la data de finalització de les obres i anuncia el pròxim element que es construirà