Els Mossos d'Esquadra van detenir, el passat 19 de setembre, el propietari d'un centre de massatges de Sant Joan de Vilatorrada, al Bages, acusat d'un delicte d'abusos sexuals a una jove de 18 anys. Segons ha avançat Regió7, els fets van passat uns dies abans, el 13 de setembre, durant una sessió de massatge.
L'home va quedar en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial, però es dóna el cas que una segona víctima també l'ha denunciat després de conèixer l'existència de l'altra denúncia. El cas es troba ara en via judicial.
Detingut un massatgista de Sant Joan de Vilatorrada acusat d'abusar sexualment de dues joves
L'home, que va quedar en llibertat després de declarar per la primera víctima, també ha estat denunciat per una segona dona
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2019 a
les 22:06
Et pot interessar
-
Societat
Tres trens per hora i sentit a l'R1 per un robatori de cable entre Clot i Arc de Triomf
-
Societat
«L'actual crisi ferroviària quedarà curta d'aquí a uns anys»
-
Societat
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Societat
«Per Sant Medir repartirem 26 tones de caramels tous, vegans i sense gluten»
-
Societat
Un any de presó per a un mosso que es va quedar el mòbil i els auriculars d'un home mort al carrer
-
Societat
Sant Medir 2026: rues i activitats a Barcelona i Sant Cugat
