La Guàrdia Urbana de Barcelona (GUB) ha detingut aquest dissabte un home sospitós d'haver cremat fins a 21 contenidors en una nit als districtes de l'Eixample i Sant Martí. Els focs han provocat danys de retruc a set vehicles aparcats i a una entitat bancària, i els Bombers de Barcelona han treballat en l'extinció de les flames.
La detenció del piròman itinerant s'ha produït pels voltants de les 04:30 hores de la matinada, quan una patrulla de la Guàrdia Urbana l'ha enxampat in fraganti amb alcohol, aerosol i diversos encenedors.
[noticiadiari]2/264746[/noticiadiari]
Segons fonts municipals, l'arrestat ha actuat en 10 emplaçaments diferents i la vintena de contenidors han quedat afectats de diferents maneres: alguns totalment calcinats i d'altres només parcialment danyats.
[plantillavirals]
Detingut un piròman per cremar 21 contenidors en una nit a Barcelona
Els focs han provocat danys a set vehicles i a una entitat bancària als districtes de l'Eixample i Sant Martí

- Un agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona, en imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de novembre de 2023 a les 13:50
Et pot interessar
-
Societat La meitat dels nascuts en democràcia la veu perjudicial per al repartiment equitatiu de la riquesa
-
Societat Dia de l'orgull LGTBIQ+ a Barcelona i Catalunya: les millors maneres de celebrar la jornada
-
Societat La nova DGAIA ha recaptat el 70% dels ajuts pagats indegudament
-
Societat Una altra nau desallotjada a Badalona: 40 persones es busquen la vida sense alternatives
-
Societat Macrodesallotjament en marxa a una nau ocupada de Badalona: «No tenim cap alternativa»
-
Societat Retards a l'alta velocitat entre Barcelona i Madrid per una incidència de senyalització al Camp de Tarragona