La Guàrdia Urbana de Barcelona (GUB) ha detingut aquest dissabte un home sospitós d'haver cremat fins a 21 contenidors en una nit als districtes de l'Eixample i Sant Martí. Els focs han provocat danys de retruc a set vehicles aparcats i a una entitat bancària, i els Bombers de Barcelona han treballat en l'extinció de les flames.
La detenció del piròman itinerant s'ha produït pels voltants de les 04:30 hores de la matinada, quan una patrulla de la Guàrdia Urbana l'ha enxampat in fraganti amb alcohol, aerosol i diversos encenedors.
[noticiadiari]2/264746[/noticiadiari]
Segons fonts municipals, l'arrestat ha actuat en 10 emplaçaments diferents i la vintena de contenidors han quedat afectats de diferents maneres: alguns totalment calcinats i d'altres només parcialment danyats.
[plantillavirals]
Detingut un piròman per cremar 21 contenidors en una nit a Barcelona
Societat
Els focs han provocat danys a set vehicles i a una entitat bancària als districtes de l'Eixample i Sant Martí
- Un agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona, en imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Política El Govern fa cas al Parlament? Una mica i quan li interessa Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Política Sánchez treballa «contrarellotge» per aprovar dimarts el decret d’habitatge que necessitarà els vots de Junts i Podem Natàlia Pinyol
-
Societat El Sindicat de Llogateres incrementa la pressió al carrer i aprofita la visita de Sánchez a Barcelona Natàlia Pinyol
-
Política Turull veu compatible «parar els peus» als fons voltor» i «protegir» el petit propietari ACN
-
Publicat el
04 de novembre de 2023 a
les 13:50
Et pot interessar
-
Societat
L'aposta per repensar l'escola inclusiva agreuja la crisi de confiança amb Educació
-
Societat
Ferran López defensa que Catalunya tingui les competències d’una policia d’estat
-
Societat
Neix Joves pel català: «Volem menys propaganda i solucions reals»
-
Societat
El barri de Barcelona on els robatoris amb força a domicilis han baixat més d'un 50% en quatre anys
-
Societat
La nova Porta de l’Infern enlluerna el correfoc de la Mercè al Passeig de Gràcia
-
Societat
Milers de persones clamen a Madrid contra els desnonaments i acaben amb una acampada a Sol
