La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir aquest divendres a la tarda un veí de 43 anys com a presumpte autor de diversos incendis de matolls i contenidors a la ciutat en les darreres setmanes. L'home tenia antecedents per delictes similars i la policia local feia temps que li seguia la pista.
La detenció es va produir després que una patrulla del cos el sorprengués calant foc en un contenidor del carrer Maragall. Diversos testimonis van descriure l'autor de l'incendi i, finalment, els agents el van localitzar i detenir.
Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació per esclarir si és l'autor d'altres fets similars. Es dona la circumstància que minuts abans l'home havia trencat un vidre d'un supermercat del mateix carrer.
Detingut un piròman per provocar diversos incendis a Lleida
Societat
La Guàrdia Urbana el va enxampar calant foc en un contenidor
ARA A PORTADA
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
23 de juliol de 2022 a
les 11:39
Et pot interessar
-
Societat
Extingit l’incendi forestal de Collserola que ha cremat més de 50 hectàrees
-
Societat
La pobresa infantil a Catalunya inassolible
-
Societat
El bisbe de Barbastre reprèn la «guerra» contra l'Opus
-
Societat
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
