Agents dels Mossos d’Esquadra de la Unitat Central de Delictes Informàtics van detenir el passat 5 de febrer un home de 37 anys, de nacionalitat espanyola i veí de La Roca del Vallès, com a presumpte autor d’un delicte de pornografia infantil i corrupció de menors. La investigació es va iniciar el passat 1 de febrer quan els agents van tenir coneixement que un home havia contactat, mitjançant la xarxa social Facebook, amb una noia de 14 anys amb l’objectiu d’obtenir fotografies i vídeos de caire sexual, a la qual va arribar a oferir fins a 100€ per tal que es despulles davant de la càmera web.
Els investigadors van poder determinar que l’autor dels fets sempre actuava de la mateixa manera: en un primer moment el pedòfil contactava amb diferents menors d’edat a través de Facebook enviant-les sol·licituds d’amistat. Un cop es guanyava la seva confiança i aconseguia establir una amistat virtual, les instava a despullar-se o a vestir-se amb roba interior provocativa davant de la càmera web. Per mirar de convèncer-les, les oferia a canvi diferents quantitats de diners o recàrregues de mòbil.
Fins a 70 noies afectades
Davant els fets els agents van detenir l’home, al seu domicili a la Roca del Vallès, com a presumpte autor d’un delicte de pornografia infantil i corrupció de menors. Un cop finalitzades les diligències policials el detingut ha quedat en llibertat a l’espera de ser citat pel jutge. El Grup de Ciberdelinqüència Infantil treballa amb la hipòtesis que el pedòfil hauria pogut contactar fins amb 70 noies diferents, majoritàriament d’edats compreses entre els 14 i els 16 anys, motiu pel qual no es descarta la detecció de noves víctimes.
Detingut un veí de la Roca per gravar menors mentre es despullaven
Els Mossos confirmen que podria haver contactat fins amb 70 noies, a les quals proposava gravar-les mentre es despullaven a canvi de prestacions econòmiques
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de febrer de 2014 a les 17:04
Et pot interessar
-
Societat
El Cant de la Sibil·la ja sona a la catedral de Barcelona: què és?
-
Societat
A propòsit del B9: 10 idees sobre immigració
-
Societat
Badalona, més enllà del xèrif fatxenda
-
Societat
El tió, la figura màgica de l'abundància
-
Societat
Dos menors ferits, un d’ells ingressat greu, en una baralla multitudinària a Igualada
-
Societat
Quatre línies de Rodalies interrompudes entre Granollers Centre i Sant Celoni per un atropellament
