Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dimarts, 20 d'agost, dos agents rurals acusats de cultivar marihuana a dos paratges de la comarca del Montsià. Concretament, als municipis d'Ulldecona i d'Amposta. La investigació es va iniciar a finals de juny, quan la Subdirecció General dels Agents Rurals va tenir-ne indicis i en va informar a la policia.
Durant el decurs de la investigació, sembla que els agents van tenir sospites que els estaven vigilant i, per aquest motiu, haurien abandonat la plantació d'Amposta. Haurien mantingut, però, el cultiu a Ulldecona, que conreaven presumptament amb l'ajuda d'un pastor de la zona que també va ser arrestat. Tots tres han quedat en llibertat amb càrrecs.
Detinguts dos agents rurals per cultivar marihuana
També s'ha arrestat un pastor que presumptament donava suport en el manteniment de les plantes, a Ulldecona i Amposta
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’agost de 2013 a
les 15:02
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
