Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest divendres una parella de falsos revisors del gas per presumptament estar relacionats amb set estafes i furts a persones d'edat avançada a domicilis de Barcelona, segons ha explicat la mateixa policia catalana en un comunicat.
En tots els casos seguien el mateix modus operandi: "les víctimes rebien una trucada dels falsos revisors a través de les quals els informaven que passarien pel seu domicili per fer una revisió", i una vegada a dins, la dona presumptament entretenia a les víctimes i el seu company registrava els domicilis a la recerca de diners, joies i targetes de crèdit.
Els agents van observar que amb les targetes i les llibretes bancàries sostretes obtenien més diners, ja que "al domicili enganyaven les víctimes per obtenir el número PIN de les targetes o llibretes, i les utilitzaven per fer extraccions o transferències bancàries".
Els presumptes estafadors haurien retirat fins a 2.900 euros de diners en efectiu i van fer transferències de 3.000, i en alguns domicilis presumptament van robar fins a 1.600 euros en efectiu. "Els autors dels fets s'aprofitaven de l'edat avançada de les víctimes no només per guanyar-se la confiança i enganyar-les, sinó també en el cas hipotètic que els haguessin de reconèixer, ja que, a conseqüència de la seva edat, podrien tenir dificultats", han afegit.
[plantillasuccessos]
Detinguts dos falsos revisors del gas a Barcelona que estafaven gent gran
Els presumptes estafadors haurien retirat fins a 2.900 euros de diners en efectiu i 3.000 en transferències
- Un cotxe dels Mossos d'Esquadra | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2021 a
les 20:16
Actualitzat el
29 d’octubre de 2021 a les
20:23
Et pot interessar
-
Societat
Collboni destapa la idea de la nova plataforma marina al Fòrum (i encaixa crítiques veïnals i polítiques)
-
Societat
Mouliaá lamenta el canvi de criteri de la Fiscalia en la causa contra Errejón i diu que anirà «fins al final»
-
Societat
Catalunya ha perdut un de cada quatre pisos turístics entre 2020 i 2025
-
Societat
Cinc nadons hospitalitzats a Espanya després de consumir llet de fórmula
-
Societat
Primera sanció de la Generalitat contra una agència per racisme immobiliari: l'odissea d'un llogater de Mataró
-
Societat
Catalunya lidera l'incompliment de serveis mínims de Renfe: circulen 15 vegades menys trens que a Madrid
