L'armada espanyola ha descartat aquest dissabte a la tarda que l'objecte detectat a la platja del Cristall de Badalona fos un explosiu, i ja s'ha reobert la zona al públic. Poc després de dos quarts i mig de quatre, els membres de l'armada han confirmat que no hi havia cap artefacte de la guerra ni explosius al mar, sinó de fet fins a cinc pilones de formigó d'una antiga estructura.
La platja ja és accessible i, en l'operació per analitzar els objectes sospitosos finalment no ha calgut, tampoc, tancar el trànsit ferroviari, com s'havia apuntat. En observar les cinc pilones, els experts només han tingut sospites amb una, i han decidit fer una petita detonació a 25 metres de la platja que ha resultat imperceptible des de la platja.
Finalment, doncs, l'armada no s'ha endut els objectes sospitosos mar endins per detonar-los, com havia indicat inicialment, aquest migdia el tinent naval de la Guàrdia Civil de la unitat de Cadis, Carlos García Barrios.
La platja es va tancar divendres després que una persona avisés que havia localitzat un objecte sospitós.
Detonen l'objecte de la platja de Badalona
S'ha reobert la platja del Cristall després de descartar que hi hagués explosius
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2019 a
les 14:28
Et pot interessar
-
Societat
Els metges que van atendre el nadó maltractat diuen al jutjat que no havien vist mai lesions tan greus
-
Societat
«Bon dia i bona hora» i el relleu d’Omella quan sigui l’hora
-
Societat
Cantada d'«Els Segadors» als peus de la Sagrada Família l'endemà de l'expulsió dels cantaires
-
Societat
Un dels cantants de la vetlla del Papa a l'Estadi Olímpic, detingut per agressió sexual
-
Societat
Els reptes de l'espai públic metropolità: l'AMB inaugura una exposició sobre el futur de les ciutats
-
Societat
Talls al Trambesòs: les línies T4, T5 i T6 patiran afectacions entre juliol i setembre
