Deu persones han hagut de ser evacuades preventivament després que s'ha esfondrat la teulada d'una habitació, per causes que s'han d'aclarir, en un immoble de Sant Adrià de Besòs, segons han informat els Bombers de la Generalitat. L'ensorrament es va produir pels vols de les deu de la nit d'aquest dissabte al carrer Església número 14.
En aquell moment no hi havia ningú a dins però els Bombers, després d'inspeccionar l'edifici, de planta baixa i dos pisos, van evacuar preventivament els veïns dels números 12 i 14, i dos locals comercials. Al lloc dels fets hi van treballar cinc dotacions de Bombers, efectius dels Mossos d'Esquadra, del SEM i de la Policia Local.
Deu evacuats per un esfondrament a Sant Adrià del Besòs
Societat
Sortosament, en el moment del sinistre, no hi havia ningú dins l'edifici
ARA A PORTADA
-
Societat «Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa» Natàlia Pinyol
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Publicat el
25 d’agost de 2013 a
les 11:47
Et pot interessar
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Societat La restauració muta a Barcelona: més franquícies i menys bars que tanquen el diumenge
-
Societat
El forn marítim
-
Societat
Més turistes, menys país
-
Societat
9.000 euros per viatge: desarticulen dues organitzacions de tràfic de migrants de Ceuta
