No caldrà agafar les ulleres de sol ni la gorra aquest dijous. S'espera un dia gris i ennuvolat arreu de Catalunya, amb unes temperatures que romandran baixes. Només una nova caiguda de la cota de neu al quadrant nord-est poden animar el dia pels homes i les dones del temps. Pot nevar fins als 300 metres fins al migdia.
La nuvolositat serà menys compacta al sud, però no negociarà el seu protagonisme. Portarà algunes precipitacions aïllades a la meitat est i alguna nevada al Pirineu i Prepirineu, tot i que no deixaran grans acumulacions. La temperatura mínima pujarà lleugerament i la màxima baixarà, pel qual s'espera una certa estabilitat al llarg de la jornada.
Pel que fa a la mar, l'onatge donarà treva després de dies d'una gran intensitat i, fins i tot, agressivitat als extrems del país. Bufaran, això sí, la tramuntana i el mestral en aquestes zones.
[plantillavirals]
Dijous gris... amb l'amenaça d'una nova caiguda de la cota de neu
Societat
Pot nevar fins als 300 metres d'altitud al quadrant nord-est, en un dia marcat pels núvols
ARA A PORTADA
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
-
Política Anna Navarro, la gran aposta de Puigdemont a les últimes eleccions, deixa el Parlament Oriol March
-
Economia Més enllà de la Cambra de Comerç: què amaga el pols per les cadires de plata? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
01 de març de 2023 a
les 19:37
Et pot interessar
-
Societat
Condemnats vuit independentistes per boicotejar un acte de Societat Civil Catalana
-
Societat El TEDH admet a tràmit una demanda per maltractaments a un intern del CIE de Barcelona
-
Societat Interrompuda la circulació de l’R13 i l’R14 entre Plana-Picamoixons i Lleida-Pirineus per un robatori de coure
-
Societat
Maten un home a la Barceloneta després de trencar l'ordre d'allunyament amb l'exparella
-
Societat
Sis mesos i un 8,6% després
-
Societat
Mor ofegada una dona de 78 anys en una piscina a Sant Vicenç de Montalt
