Al voltant d'un centenar d'efectius de tres cossos policials han dut a terme aquest dijous a la tarda un dispositiu contra l'activitat dels lladres multireincidents a la plaça Catalunya de Barcelona i els carrers adjacents.
Mossos d'Esquadra, Guàrdia Urbana i Policia Nacional han desplegat una de les accions previstes al dispositiu Ubiq de prevenció de furts i robatoris violents. El dispositiu compta amb agents uniformats i de paisà per detectar persones que habitualment es dediquen a cometre aquest tipus d'accions, identificar-les i comprovar si tenen ordres de detenció pendents.
Mossos i Guàrdia Urbana intervenen per prevenir conductes il·lícites, mentre que la Policia Nacional actua en el marc de les competències d'estrangeria.
Dispositiu policial a Plaça Catalunya contra els lladres multireincidents
Hi han participat els Mossos d'Esquadra, la Guàrdia Urbana i la Policia Nacional
Ara a portada
Publicat el 16 de gener de 2020 a les 21:37
Actualitzat el 16 de gener de 2020 a les 21:42
Et pot interessar
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal
-
Societat Mor un català a Astúries arrossegat pel corrent quan baixava en canoa per un riu
-
Societat Rècord històric del metro de Barcelona amb més d'1,8 milions de validacions per Sant Jordi