Els Agents Rurals activaran aquesta mitjanit el nivell 3 del pla Alfa a 17 municipis de l’Alt Empordà per un increment del perill d’incendi forestal al nord-est de Catalunya, motivat per l’entrada de vent de tramuntana. En concret, s’activarà a Cadaqués, Cantallops, Colera, el Port de la Selva, Espolla, Garriguella, la Jonquera, la Selva de Mar, Llançà, Palau-saverdera, Pau, Portbou, Rabós, Roses, Sant Climent Sescebes, Vilajuïga i Vilamaniscle. També es tancaran els accessos als espais naturals del cap de Creus i l’Albera.
El cos demana a la ciutadania extremar les precaucions davant el perill d’incendi. Durant l’episodi, els efectius augmentaran la vigilància per tal de fer complir les restriccions d’accés i la normativa de prevenció d’incendis forestals. L’activació del nivell 3 implica la suspensió de totes les activitats amb risc d’incendi forestal. En aquest sentit, s’han anul·lat un total de 88 activitats previstes per demà.
A banda de l’activació del nivell 3, demà vint comarques catalanes també estaran en nivell 2, per perill alt o molt alt d’incendi forestal. Els Agents Rurals recorden que està totalment prohibit fer foc i llençar pirotècnia en zones forestals i el seu entorn i demanen que s’evitin les activitats de risc d’incendi al medi natural.
[plantillavirals]
Disset municipis tornen al perill màxim d'incendis pel vent de tramuntana
Els Agents Rurals també restringiran els accessos als espais naturals del cap de Creus i l’Albera
- Dos agents rurals, fent tasques de control -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Sánchez proposa la progressista Teresa Peramato com a nova fiscal general de l’Estat Marc Orts i Cussó
-
Jordi Pujol serà jutjat a l'Audiència Nacional en contra del criteri de tots els metges Bernat Surroca Albet
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 17 d’agost de 2022 a les 16:26
Et pot interessar
-
Societat
Més denúncies de dones per compartir imatges íntimes sense permís
-
Societat
El temps d'aquest dimarts 25 de novembre: descens de les temperatures i vent al sud
-
Societat
El Park Güell s'il·lumina per primer cop aquest Nadal
-
Societat
Telefónica planteja un ERO de més de 5.000 empleats
-
Societat
La crisi de l'habitatge es dispara com el principal problema dels catalans
-
Societat
Les atencions per violència sexual continuen creixent: 665 casos a l'Hospital Clínic el 2025
