El balanç de morts d'aquest diumenge a les carreteres catalanes ha estat molt per sobre d'accidents puntuals que es produeixen en caps de setmana atapeits, pel que fa al transit. Dos accidents multiples han provocat quatre morts i sis ferits en total. També s'han produït diversos xocs amb ferits de gravetat.
El primer accident, a Balaguer
A les 07.32 hores d'aquest diumenge al quilòmetre 173,2 de la C-12, a Balaguer, un turisme ha sortit de la via i s'ha estimbat.
Com a conseqüència de l'impacte han mort tres dels ocupants del vehicle. Es tracta del conductor, T. M. S., un noi de 24 anys; el passatger davanter, R. M. S., un noi de 30 anys; i la passatgera posterior, E. F. P., una noia de 23 anys, que ha estat localitzada fora del cotxe i no portava el cinturó de seguretat cordat en el moment de l'accident.
A més, segons el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), dues persones més han resultat ferides. Es tracta de dos menors de 16 anys i el seu estat és estable però greu, segons fonts de l'Hospital Arnau de Vilanova. Ara es troben ingressats a l'UVI.
El segon, a l'Alt Urgell
Aproximadament a les 18h de la tarda, un xoc múltiple entre tres turismes ha provocat un mort i quatre persones ferides, totes tres traslladades a l'hospital (un al Parc Taulí de Sabadell i els altres tres a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida).
L'home mort era el conductor d'un dels vehicles. Els Mossos encara s'estan investigant les causes de l'accident.
Diversos ferits de gravetat
Encara que no s'hagin produït més morts a les carreteres, s'han registrat diversos ferits durant tota la jornada de diumenge. Un motorista ha quedat ferit de gravetat aquest diumenge al migdia després d'accidentar-se a la C-13 a Camarasa (Noguera).
A la Bisbal d'Empordà, una dona ha quedat ferida greu i dues de menor gravetat, després que el seu vehicle sortís de la via, implicant-ne altres més. Set dotacions de Bombers han intervingut per rescatar la dona a la coneguda carretera de "la ganga".
Diumenge negre a les carreteres catalanes
Societat
Dos xocs multiples a diferents hores del dia ha provocat quatre morts i sis ferits en total, a més de diversos ferits de gravetat en altres accidents
ARA A PORTADA
-
Política L'independentisme evita caure en el replegament identitari per la Diada Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política La llengua reactiva els joves per la Diada: «Vull poder parlar en català a la universitat» Lluís Girona Boffi | Paula Rovira Moreno
-
Política La reivindicació de l'estat propi torna al centre de Barcelona: les millors fotos de la Diada Hugo Fernández Alcaraz | Ricard Novella
-
-
Política La manifestació de la Diada a Barcelona aplega 100.000 persones segons l'ANC i 45.000 segons la Guàrdia Urbana Pau Espí Solé
Publicat el
12 d’agost de 2018 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat Tallada l'R1 entre Sant Pol i Calella per una incidència en els sistemes de senyalització
-
Societat
Extingit l'incendi de vegetació declarat aquest dijous a Montjuïc
-
Societat
El 54949, premi extraordinari de la Grossa de la Diada 2026
-
Societat
Els sindicats de metges faran vaga indefinida a partir del 28 d'octubre
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
