Dues persones, una dona de 39 anys veïna de Girona i un home de 48 d'Olesa de Montserrat, han resultat ferides aquest diumenge al matí mentre feien excursions per la comarca del Ripollès.
El primer cas s'ha registrat al voltant de dos quarts d'una a Queralbs quan la jove ha caigut i s'ha fet mal al turmell. La noia, veïna de Girona, ha estat evacuada en estat lleu fins a l'hospital de Campdevànol en estat lleu mentre que l'home, de 48 anys, se l'ha traslladat fins a l'Hospital de Berga. En el primer cas, la noia es trobava fent una excursió per la zona del Coll de Noufonts quan s'ha accidentat.
El segon cas s'ha produït al voltant de tres quarts de dues de la tarda quan l'home, que anava amb bicicleta per Lloses amb uns companys, ha caigut en una zona de difícil accés. D'altra banda, l'home ha caigut de la bicicleta quan intentava pujar el Puig Lluent, dins del terme municipal de Lloses. Fins al lloc dels fets s'ha desplaçat l'helicòpter medicalitzat i una dotació terrestre que l'ha evacuat fins a l'Hospital de Berga amb una ferida a la cama.
En els dos incidents han treballat efectius del GRAE que mitjançant un helicòpter medicalitzat han aconseguit rescatar a les víctimes i traslladar-les fins a l'hospital.
Doble rescat al Ripollès
Rescaten una dona de 39 anys i un home de 48 accidentats a la comarca
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’agost de 2013 a les 15:35
Et pot interessar
-
Societat Talls quilomètrics per la vaga per Palestina: les carreteres afectades
-
Societat Més d'un centenar de persones tallen els accessos a la Zona Franca amb motiu de la vaga per Palestina
-
Societat La «mataiaies» de Catalunya detinguda per l'assassinat d'una dona gran a Galícia
-
Societat El temps d'aquest dimecres 15 d'octubre: més sol, però les pluges no fan net
-
Societat Així ha estat la desfilada inaugural de la 080 Barcelona Fashion Week
-
Societat Una de les principals cadenes europees de tèxtil incorpora el català: «S'ha fet pregar»