Aquest matí els Bombers de la Generalitat han estat alertats d'una persona que s'ha accidentat mentre feia el barranc de Viu de Llevata, al Pont de Suert (Alta Ribagorça). Immediatament s'ha activat un helicòpter amb efectius del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i una dotació terrestre de Bombers.
El ferit, que es trobava a cent metres de la sortida del barranc, ha estat evacuat en helicòpter fins a l'Hospital Comarcal del Pallars, a Tremp. Es tracta d'un home de 28 anys, veí de Cerdanyola del Vallès, i segons les primeres valoracions patia una distensió dels lligaments del turmell. Fins al lloc dels fets també s'hi ha desplaçat una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Més tard, els Bombers de la Generalitat també han treballat en un altre rescat a la Baronia de Rialb (La Noguera). En aquest cas, la persona s'ha fet mal a la cama mentre feia barranquisme al riu Rialb, al tram del forat de Bulí. Els efectius GRAE de Bombers han localitzat i atès el ferit, que ha estat evacuat en helicòpter a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida per una possible fractura de fèmur.
En aquest servei hi ha treballat un helicòpter amb GRAE i una dotació terrestre de Bombers, a més d'efectius del SEM.
Dos barranquistes, rescatats amb helicòpter
Eren a Viu de Llevata (Alta Ribagorça) i a la Baronia de Rialb (La Noguera)
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2013 a les 17:25
Et pot interessar
-
Societat
El Cant de la Sibil·la ja sona a la catedral de Barcelona: què és?
-
Societat
A propòsit del B9: 10 idees sobre immigració
-
Societat
Badalona, més enllà del xèrif fatxenda
-
Societat
El tió, la figura màgica de l'abundància
-
Societat
Dos menors ferits, un d’ells ingressat greu, en una baralla multitudinària a Igualada
-
Societat
Quatre línies de Rodalies interrompudes entre Granollers Centre i Sant Celoni per un atropellament
