Un accident durant la diada castellera d'aquest diumenge a Igualada, coincidint amb la festa major del municipi, ha deixat dues persones ferides en estat menys greu. Es tracta de dos castellers dels Xiquets de Reus que han patit una caiguda mentre descarregaven un dels castells.
Segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), ha calgut traslladar-los a l'Hospital d'Igualada i al Parc Taulí de Sabadell. Arran de la incidència s'han activat tres unitats terrestres i un helicòpter medicalitzat del mateix SEM.
En declaracions al Canal Taronja, el cap de colla dels Moixiganguers d'Igualada, Jordi Moreno, ha explicat que la caiguda "ha provocat alguns cops i algunes contusions que s'han de mirar a l'hospital", per la qual cosa la diada castellera ha quedat aturada uns instants. "Ha passat el que passa a vegades: una caiguda en una actuació", ha resumit.
[plantillavirals]
Dos castellers ferits en una caiguda durant la festa major d'Igualada
El SEM els ha traslladat en estat menys greu a l'hospital de la ciutat i al Parc Taulí de Sabadell
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’agost de 2022 a
les 18:29
Et pot interessar
-
Societat
L'exconsellera Vergés, a judici pel retard en la vacunació de policies
-
Societat
Albert Adrià obrirà un segon Gellato Collection a Paseig de Gràcia
-
Societat
Renfe reactiva l'alta velocitat directa entre Barcelona i el sud d'Espanya després del temporal de febrer
-
Societat El síndic analitza els ajuts per l'habitatge per a les famílies que conviuen amb malalties greus
-
Societat
El Parlament aprova noves ajudes als malalts d'ELA (però només als casos més extrems)
-
Societat
Redueixen el format de les capses de set antibiòtics per evitar l'automedicació
