Dos dels acusats d'abusos sexuals als Sanfermines neguen els tocaments

El tercer jove arriba a un acord de conformitat i haurà de pagar 500 euros d'indemnització i 360 de multa | Els tres homes han declarat aquest dimecres al Palau de Justícia de Navarra

Publicat el 27 de juliol de 2016 a les 19:18
Dos dels tres acusats d'abusar sexualment de noies durant els Sanfermines han negat els fets al Palau de Justícia de Navarra aquest dimecres. El tercer jove, en canvi, ha arribat a un acord de conformitat: el ministeri fiscal ha retirat l'acusació i la defensa ha acceptat la condemna de delicte greu de lesions, per la qual haurà de pagar una indemnització de 500 euros i 360 euros de multa.

Segons informa Noticias de Navarra, en la primera visita ràpida el francès Stephane C. ha desmentit rotundament haver tocat els glutis i els malucs a la denunciant. Després d'escolar la seva versió i la dels testimonis, la fiscal ha conclòs que les seves explicacions no concordaven amb les descripcions fetes per les altres persones i ha mantingut la sol·licitud d'un any de presó.

Pel que fa al segon acusat, Peyo H., ha argumentat que la jove "es va equivocar de persona" i que ell mai la va tocar. Després de la seva declaració, la fiscal ha decidit mantenir els dos anys de presó que demanava.