Dos dels tres acusats d'abusar sexualment de noies durant els Sanfermines han negat els fets al Palau de Justícia de Navarra aquest dimecres. El tercer jove, en canvi, ha arribat a un acord de conformitat: el ministeri fiscal ha retirat l'acusació i la defensa ha acceptat la condemna de delicte greu de lesions, per la qual haurà de pagar una indemnització de 500 euros i 360 euros de multa.
Segons informa Noticias de Navarra, en la primera visita ràpida el francès Stephane C. ha desmentit rotundament haver tocat els glutis i els malucs a la denunciant. Després d'escolar la seva versió i la dels testimonis, la fiscal ha conclòs que les seves explicacions no concordaven amb les descripcions fetes per les altres persones i ha mantingut la sol·licitud d'un any de presó.
Pel que fa al segon acusat, Peyo H., ha argumentat que la jove "es va equivocar de persona" i que ell mai la va tocar. Després de la seva declaració, la fiscal ha decidit mantenir els dos anys de presó que demanava.
Dos dels acusats d'abusos sexuals als Sanfermines neguen els tocaments
El tercer jove arriba a un acord de conformitat i haurà de pagar 500 euros d'indemnització i 360 de multa | Els tres homes han declarat aquest dimecres al Palau de Justícia de Navarra
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juliol de 2016 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat Un model de disciplina positiva a casa i a l’escola afavoreix el benestar emocional dels adolescents
-
Societat El temps d'aquest divendres 10 d'octubre: núvols arreu i quatre comarques en alerta de pluja
-
Societat Compra totes les entrades d'un espectacle de màgia en català... i demana que es faci en castellà
-
Societat Una de les plataformes de viatges més importants del món es passa al català
-
Societat Entre 5.000 i 6.000 feines perdudes: el cost de l'opa del BBVA al Sabadell, segons la Intersindical
-
Societat Discriminació lingüística a Amazon: dos treballadors boicotegen un transportista per parlar català