La policia espanyola ha detingut dos homes per haver enviat presumptament una carta en nom de l'Estat Islàmic al PP en què amenaçaven a dirigents del partit i advertien de la col·locació de bombes a Madrid i Barcelona. Els dos arrestats tenen 41 i 43 anys i són de nacionalitat marroquina i italiana.
La missiva anava dirigida a Esperanza Aguirre, presidenta del PP a Madrid. Els autors de l'escrit asseguren actuar "en nom d'Al·là" i també citen Mahoma i el líder de l'Estat Islàmic, Abu Bakar Al Baghdadi.
El PP ha comunicat a la policia l'arribada de la carta i s'ha iniciat una investigació coordinada pel Jutge entral de la Instrucció de l'Audiència Nacional, Eloy Velasco, que ha ordenat els arrestos.
Dos detinguts per enviar al PP de Madrid una carta amb amenaces de bomba en «nom d'Al·là»
En la missiva s'adverteix de la col·locació d'artefactes explosius a Madrid i Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’octubre de 2015 a les 19:45
Et pot interessar
-
Societat
Mor una persona per una allau a Benasc, Osca
-
Societat
L'herència que ningú vol deixar: «Saber que ens queda temps juntes em fa feliç»
-
Societat
Per què estan en perill els exàmens teòrics de conduir fora de les quatre capitals?
-
Societat
La crisi de l’habitatge, al teatre: «Barcelona lluita entre els poderosos i els veïns»
-
Societat
El carrer de Barcelona que molts pronuncien i escriuen malament: no va amb accent
-
Societat
La Generalitat incorpora 5.500 pisos al parc públic de lloguer en cinc anys
