Dues persones han quedat ferides aquest dimarts en sortir de la via amb el cotxe amb què viatjaven a la C-66 al terme municipal de Bordils (Gironès), segons ha informat el Servei Català de Trànsit. L'accident s'ha produït cap a un quart de vuit del vespre al quilòmetre 26 en direcció a Flaçà on, per causes que es desconeixen, un cotxe ha sortit de la via.
Es dóna pas alternatiu als vehicles en el punt de l'accident, que provoca mig quilòmetre de retencions entre els quilòmetres 25,5 i 26. Fins al lloc dels fets s'hi ha desplaçat tres dotacions dels Mossos d'Esquadra, diversos efectius dels Bombers de la Generalitat, a més dels efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Dos ferits en sortir de la via amb un cotxe a la C-66 a Bordils
L'accident obliga a donar pas alternatiu als vehicles
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’agost de 2013 a
les 18:13
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
