Dues persones han resultat ferides en un xoc que hi ha hagut aquest dilluns entre un tramvia i un vehicle a la ciutat de Barcelona. Per causes que encara es desconeixen un vehicle ha col·lisionat amb un comboi del Trambaix pels volts de dos quarts de vuit de la tarda a l'avinguda Diagonal de Barcelona en sentit Besòs, a davant del Palau Reial.
Segons ha informat la Guàrdia Urbana, el conductor del turisme ha resultat ferit després de quedar atrapat al vehicle, mentre que un usuari del tramvia també ha resultat ferit a conseqüència de la col·lisió. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha evacuat a l'hospital els dos ferits després que els Bombers hagin rescatat el conductor. A més del SEM i els Bombers, fins al lloc del xoc s'hi ha desplaçat la Guàrdia Urbana. L'accident ha obligat a aturar la circulació del Trambaix. Es desconeix l'estat de les dues víctimes.
Dos ferits en un xoc entre un tramvia i un cotxe a Barcelona
Un turisme i un comboi del Trambaix han xocat a l'avinguda Diagonal davant del Palau Reial
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de març de 2013 a
les 19:51
Et pot interessar
-
Societat
Trànsit limitarà la velocitat a 80 quilòmetres per hora per la revetlla de Sant Joan: l'AP-7, afectada
-
Societat
Un robatori de coure afecta la circulació de l'R3, mentre l'R14 recupera el servei entre la Plana-Picamoixons i Vinaixa
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
