Dues persones han quedat ferides en estat greu després d'encastar el cotxe amb el qual circulaven contra les escales metàl·liques d'un pont de Blanes. Els fets es van produir aquest divendres pels volts de les cinc de la tarda.
Per causes que s'estan investigant, el conductor del vehicle va xocar en una zona amb jardins contra la part inferior de les escales que porten al pont que travessa la carretera Gi-682, al barri de Mas Borinot.
Com a conseqüència de l'impacte, la parella que circulava en el vehicle va quedar atrapada i els Bombers van haver d'excarcerar-los, mentre efectius del SEM els assistien al mateix lloc dels fets.
Les maniobres per poder rescatar els dos ocupants van durar prop de tres quarts d'hora i, finalment, se'ls va poder treure en estat greu i se'ls va traslladar a l'hospital Josep Trueta de Girona on van quedar ingressats. L'accident va obligar a tallar puntualment la carretera Gi-682, que dona accés a la Costa Brava.
Dos ferits greus a Blanes després d'encastar el cotxe contra un pont
Els Bombers van haver d'excarcerar la parella, que va quedar atrapada a dins del vehicle
- L'accident a Blanes amb el cotxe accidentat aquest divendres. -
- Aj. de Blanes
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’octubre de 2021 a
les 10:15
Et pot interessar
-
Societat
Vaga a les benzineres de tot l'Estat durant dos dies del pont de maig
-
Societat
27 discoteques catalanes competeixen per ser les millors del món
-
Societat
El primer document de la CIA dedicat a Catalunya és del 1947
-
Societat
Detenen a Santa Coloma de Gramenet un professor de primària amb més de 100.000 arxius pedòfils
-
Societat
Les teràpies CAR, un avenç científic en la lluita contra l'Alzheimer i el Parkinson
-
Societat
Un comissari de la UE beneeix «actuar» en el mercat dels pisos turístics: «Són un problema enorme»
