Dues persones han quedat ferides en estat greu després d'encastar el cotxe amb el qual circulaven contra les escales metàl·liques d'un pont de Blanes. Els fets es van produir aquest divendres pels volts de les cinc de la tarda.
Per causes que s'estan investigant, el conductor del vehicle va xocar en una zona amb jardins contra la part inferior de les escales que porten al pont que travessa la carretera Gi-682, al barri de Mas Borinot.
Com a conseqüència de l'impacte, la parella que circulava en el vehicle va quedar atrapada i els Bombers van haver d'excarcerar-los, mentre efectius del SEM els assistien al mateix lloc dels fets.
Les maniobres per poder rescatar els dos ocupants van durar prop de tres quarts d'hora i, finalment, se'ls va poder treure en estat greu i se'ls va traslladar a l'hospital Josep Trueta de Girona on van quedar ingressats. L'accident va obligar a tallar puntualment la carretera Gi-682, que dona accés a la Costa Brava.
Dos ferits greus a Blanes després d'encastar el cotxe contra un pont
Els Bombers van haver d'excarcerar la parella, que va quedar atrapada a dins del vehicle

- L'accident a Blanes amb el cotxe accidentat aquest divendres. -
- Aj. de Blanes
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’octubre de 2021 a les 10:15
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica