Dues persones han resultat ferides greus per l'esfondrament de la setena planta d'un edifici en obres al barri del Poblenou de Barcelona, al carrer Fluvià. Es tracta de dos operaris que hi treballaven. Un d'ells s'ha quedat atrapat i ha hagut de ser rescatat pels Bombers.
Segons fonts municipals, es tracta d'una obra nova on s’estan aixecant els forjats i fonamentant la planta setena. Al lloc s'hi han desplaçat vuit dotacions dels Bombers de Barcelona i vuit ambulàncies més del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Els dos es troben en estat greu però sense que perilli la seva vida.
L'incident també ha provocat afectacions al trànsit al carrer de Fluvià entre el carrer de Bolívia i Pere IV, ha informat la Guàrdia Urbana.
[plantillasuccessos]
Dos ferits greus en l'esfondrament d'un edifici a Barcelona
Els afectats, dos operaris que treballaven en les obres de l'edifici, han estat traslladats a l'hospital
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de setembre de 2021 a
les 15:45
Actualitzat el
08 de setembre de 2021 a les
16:01
Et pot interessar
-
Societat
El preu de l'habitatge s'encareix el triple de ràpid a Madrid que a Barcelona
-
Societat
El Papa visitarà Barcelona el 9 de juny
-
Societat
El vídeo de la caiguda d'un arbre al costat d'una persona que ha generat dubtes a xarxes: «És real o és IA?»
-
Societat
Catorze mesos esperant una operació cancel·lada per la ventada: «Funcionem de forma centralitzada»
-
Societat
Indignació a Girona per les restriccions metropolitanes pel vent
-
Societat
Detenen un home que va segrestar i maltractar la seva parella durant dos anys a Múrcia
