Dues persones han quedat ferides greus, un d'elles en estat crític, en un xoc entre un tractor i una motocicleta aquesta tarda a la N-230 a prop de Vilaller, segons ha informat el SEM. L'accident ha tingut lloc cap a dos quarts de sis de la tarda al quilòmetre 134,8 de la via, ja a la província d'Osca.
El ferit crític ha estat traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, mentre que l'altre ferit l'han dut a l'Hospital de Vielha. Fins al lloc de l'accident s'hi ha desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, tres dotacions dels Mossos d'Esquadra, l'helicòpter i dues ambulàncies del SEM i també efectius de la Guàrdia Civil d'Osca.
Dos ferits greus en un xoc entre un tractor i una moto a l'Alta Ribagorça
El sinistre s'ha registrat a la N-230 a tocar de Vilaller
ARA A PORTADA
-
-
El Ministeri de Justícia buscarà solucions amb la Generalitat i la Síndica a les queixes per catalanitzar-se el nom Pau Espí Solé
-
-
Unitat in extremis a Andalusia: Podem, Esquerra Unida i Sumar segellen una coalició electoral Anna Mira Perich
-
Albiach retreu a ERC que no faci costat a Rufián en l’aposta per la unitat de les esquerres Redacció
Publicat el
21 d’agost de 2013 a
les 17:37
Et pot interessar
-
Societat
Rumb a la Lluna: la missió Artemis II abandona l'òrbita terrestre amb èxit
-
Societat
Renfe i els sindicats arriben a un acord: el tram de l'R4 tallat per l'accident de Gelida reobrirà la setmana que ve
-
Societat
Tres ferits en un accident múltiple a l'AP-7 durant la segona part de l'operació sortida de Setmana Santa
-
Societat
El mirador de la Torre de Collserola obre amb horari especial per Setmana Santa: dates, preus i com pujar-hi
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
Els astronautes d'Artemis II comencen la segona jornada després de solucionar incidents menors
