Una persona ha resultat ferida de gravetat per una agressió amb arma blanca que ha tingut lloc cap a tres quarts de deu del vespres al Pou de la Figuera, al barri de la Ribera de Barcelona, en una baralla. La víctima està greu però fora de perill.
Aquesta però no ha estat l'únic apunyalament de la nit. Quan passaven vint minuts de les cinc de la matinada, segons ha avançat la Cadena Ser i ha confirmat l'ACN, una baralla prop de l'estació de metro de la Barceloneta, també al districte de Ciutat Vella ha deixat ferida una altra persona. La víctima també està fora de perill i hi ha un detingut.
Dos ferits greus per apunyalament en dues baralles a Barcelona
La primera agressió s'ha produït poc abans de les deu de la nit d'aquest dilluns i la segona quan passaven vint minuts de les cinc de la matinada
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’agost de 2019 a les 08:40
Actualitzat el 13 d’agost de 2019 a les 08:44
Et pot interessar
-
Societat
Quins són els imprescindibles dels catalans per passar un bon Nadal?
-
Societat
El millor arbre de Nadal de Catalunya, segons els lectors de Nació
-
Societat
El Cant de la Sibil·la ja sona a la catedral de Barcelona: què és?
-
Societat
A propòsit del B9: 10 idees sobre immigració
-
Societat
Albiol, davant les crides per cremar l'alberg Can Bofí Vell: «Deixeu-m'ho resoldre, si no, feu el que considereu»
-
Societat
Una vuitantena de persones encara esperen al ras per ser reallotjades a Badalona
