Una persona ha resultat ferida de gravetat per una agressió amb arma blanca que ha tingut lloc cap a tres quarts de deu del vespres al Pou de la Figuera, al barri de la Ribera de Barcelona, en una baralla. La víctima està greu però fora de perill.
Aquesta però no ha estat l'únic apunyalament de la nit. Quan passaven vint minuts de les cinc de la matinada, segons ha avançat la Cadena Ser i ha confirmat l'ACN, una baralla prop de l'estació de metro de la Barceloneta, també al districte de Ciutat Vella ha deixat ferida una altra persona. La víctima també està fora de perill i hi ha un detingut.
Dos ferits greus per apunyalament en dues baralles a Barcelona
La primera agressió s'ha produït poc abans de les deu de la nit d'aquest dilluns i la segona quan passaven vint minuts de les cinc de la matinada
ARA A PORTADA
-
Ampliar el dret a vot als 16 anys tindria un efecte minúscul en la intenció de vot Ona Sindreu Cladera
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
Què és el tanteig i retracte, la via a l'alça per comprar pisos privats i fer-los públics? David Cobo
-
-
Publicat el 13 d’agost de 2019 a les 08:40
Actualitzat el 13 d’agost de 2019 a les 08:44
Et pot interessar
-
Societat Retards a la línia R1 de Rodalies per un robatori de cable
-
Societat Tanquen un restaurant de Sant Adrià de Besòs per un brot de salmonel·la que afecta una vintena de persones
-
Societat El temps d'aquest dilluns 9 de juny: matí amb ambient assolellat i tarda amb algun núvol
-
Societat Quin impacte tindria per als avions grans allargar la pista del Prat? Una dada oculta treu el cap
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials