Dues persones van resultar ferides lleus en una baralla entre dos grups davant un hotel on s'allotgen menors migrants no acompanyats a Calella. Fonts policials han explicat que l'avís es va rebre a dos quarts de cinc de la tarda per una baralla a l'espai públic i s'hi van desplaçar quatre unitats del SEM.
Segons ha avançat Ràdio Calella Televisió, l'enfrontament hauria estat entre menors migrants i membres de la comunitat gitana, encara que la policia catalana no ho ha pogut confirmar. Els Mossos han obert diligències sobre el cas i continuen investigant els fets.
En una entrevista a RCTV, l'alcaldessa de la ciutat, Montserrat Candini, ha demanat que no es criminalitzi el col·lectiu i ha destacat que les actituds incíviques per part de MENA són del 8% respecte a la resta de persones de la seva franja d'edat, de manera que, com ha insistit, el 92% de les actituds incíviques són d'altres persones.
"No volem actituds incíviques per part de ningú, evidentment tampoc per part dels MENA, però no ho fem més gran del que és", ha demanat. D'altra banda, i com ha explicat RCTV, l'ajuntament de la ciutat defensa que l'hotel "no és el millor lloc" per acollir els joves.
Dos ferits lleus en una baralla davant un centre de menors tutelats a Calella
Societat
L'enfrontament hauria estat entre menors migrants i membres de la comunitat gitana, segons ha avançat Ràdio Calella Televisió
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol és optimista amb el català a Europa i espera que sigui oficial aquesta legislatura Marc Orts i Cussó
-
-
Ciutats Barcelona eliminarà 3.500 bicicletes compartides (a l’espera de les eleccions) Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Ho demostra el Meteocat: l'escalfament als Pirineus es dispara entre 1.500 i 2.200 metres Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
06 de juliol de 2019 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Societat
Un nou informe conclou que el sistema educatiu no garanteix la inclusió
-
Societat
Plataforma per la Llengua demana als sindicats incloure el català a les negociacions amb Educació
-
Societat
Associacions de famílies mouen fitxa per mantenir les colònies malgrat la protesta
-
Societat
S'inaugura a Barcelona l'exposició «Codi Gaudí» que permet entrar als edificis inèdits de l'arquitecte
-
Societat
L'autobús exprés X1 de Barcelona estira el recorregut fins a la Zona Universitària
-
Societat
El psiquiatre de Jonathan i Isak Andic afirma que anaven a la consulta «en estats diferents»
