Dos homes han mort ofegats aquest diumenge en platges de Mont-roig del Camp i Cambrils. A Mont-roig del Camp, la víctima ha estat un home de 73 anys i nacionalitat francesa que s'estava banyant a la platja del Cristall.
El 112 ha rebut un avís a les 11.12 hores per part d'un testimoni informant que un home s'havia trobat malament dins l'aigua i l'havien tret inconscient. Els socorristes primer i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) més tard, l'han intentat reanimar sense èxit. A Cambrils, ha mort un home de 60 anys i nacionalitat espanyola mentre es banyava a la platja de la zona de l'Avinguda Diputació. El 112 ha rebut l'avís a les 12.23 hores. Amb aquestes són nou les persones que han mort ofegades en platges catalanes aquest estiu.
El SEM ha desplaçat dues unitats terrestres i un helicòpter a Mont-roig del Camp. La platja disposava de servei de vigilància en el moment del succés i onejava la bandera verda. Fins al lloc també s'han desplaçat mossos d'esquadra i efectius de la Guàrdia Civil. A Cambrils, el SEM hi ha destinat tres unitats terrestres i un helicòpter, a banda de mossos i guàrdies civils. També hi havia servei de vigilància i bandera verda.
Protecció Civil ha insistit en la importància d'extremar les precaucions a la platja i escollir, sempre que es pugui, aquelles que estiguin vigilades.
Dos homes moren ofegats en platges de Mont-roig del Camp i Cambrils
Les víctimes tenen 73 i 60 anys
- SEM -
- Josep Lluís Escudero Pla
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juliol de 2022 a
les 14:34
Et pot interessar
-
Societat
La demolició d'assentaments amb l'argument de la prevenció de riscos: entre l'obligació i el relat
-
Societat
La memòria soterrada d’Hostafrancs: què en sabem dels refugis antiaeris que han aparegut al subsol?
-
Societat
Controlat l'incendi que ha cremat contenidors al port de Barcelona
-
Societat Educació crearà una plataforma per fer tràmits a l'estil de «La Meva Salut»
-
Societat
Fugida fallida: dos interns intenten escapar-se de Brians 2 de matinada
-
Societat
Treballs de recerca en temps d'intel·ligència artificial: com s'han de repensar?
