Dues persones han mort aquest diumenge a la tarda en sortir de la via i estimbar-se un turisme a l'N-260 a Vilajuïga (Alt Empordà), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L'avís del sinistre s'ha rebut a les 16.56 hores al quilòmetre 23,5 de l'N-260, a la zona coneguda com Valleta.
Un cotxe que circulava en direcció Figueres ha perdut el control, ha picat contra un talús i ha bolcat, impactant de retruc amb un altre vehicle que anava en direcció Llançà. En el primer vehicle hi viatjaven tres persones, dues de les quals han mort i una tercera -la conductora- ha quedat ferida menys greu i ha estat traslladada a l'Hospital de Figueres.
Dos morts i tres ferits en un accident de trànsit a l'Alt Empordà
El sinistre s'ha produït aquest diumenge a la tarda a l'N-260 dins el terme municipal de Vilajuïga
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’octubre de 2015 a
les 18:10
Et pot interessar
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
