Dues persones han mort aquest dissabte a la tarda en el xoc frontal de dos vehicles a la C-35 al seu pas per Cardedeu (Vallès Oriental). Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, per motius que s'estan investigant han col·lidit dos turismes i, com a conseqüència de la topada, han mort els conductors d'ambdós cotxes.
La passatgera posterior d'un dels vehicles ha estat traslladada en estat crític a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona i un altre ferit, en estat menys greu, ha acabat a l'Hospital de Granollers.
Els serveis d'emergències han estat alertats a les 17.01 hores. Els Bombers de la Generalitat han desplaçat vuit dotacions fins al lloc de l'accident, el punt quilomètric 42, i també s'han activat els Mossos d'Esquadra i tres ambulàncies i un helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
La carretera està tallada en ambdós sentits i es fan desviaments del trànsit. Amb aquestes dues víctimes, la xifra de morts a les carreteres interurbanes de Catalunya aquest 2022 s'eleva a 53.
Dos morts i una ferida crítica pel xoc frontal de dos turismes a Cardedeu
La topada també ha deixat un ferit en estat menys greu

- SEM -
- Josep Lluís Escudero Pla
ARA A PORTADA
-
Junqueras assegura que Junts s'ha interessat per la proposta de finançament d'ERC: «És un pas endavant» Sara Escalera
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 30 d’abril de 2022 a les 16:44
Et pot interessar
-
Societat Meta ha creat xatbots sexualitzats de Scarlett Johansson, Taylor Swift i altres famoses
-
Societat El temps d'aquest dimarts 2 de setembre: torna l'estabilitat
-
Societat Troben «restes humanes» en les vies d'un tren d'alta velocitat entre Madrid i Barcelona
-
Societat Quatre noves línies i una seixantena de millores: novetats a la xarxa de busos interurbans
-
Societat Demostren que els grups de suport redueixen l'estrès en cuidadors de persones amb demència
-
Societat Les carreteres catalanes més mortíferes del 2025: les tres primeres acumulen el 25% de les defuncions