Dos turistes han resultat ferits per arma blanca en un intent d'atracament a Salou. El succés s'ha produït pels voltants de les 07.00 hores del matí d'aquest dissabte a l'avinguda de Carles Buïgas.
Els dos assaltants, dos joves de 20 anys, han intentat robar a les víctimes, que s'han resistit i han rebut diverses punxades amb una navalla. Un testimoni ha alertat al telèfon d'emergències 112 i els dos afectats han estat traslladats a l'Hospital Joan XXIII amb ferides lleus.
Els agressors han fugit corrents del lloc dels fets, però han pogut ser localitzats i detinguts pels Mossos d'Esquadra. Els dos lladres estan a l'espera de passar a disposició judicial acusats d'un delicte d'intent de robatori amb violència i intimidació.
Dos turistes ferits per arma blanca en un intent d'atracament a Salou
Els Mossos d'Esquadra han detingut els agressors que havien fugit del lloc dels fets
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juliol de 2022 a les 17:02
Et pot interessar
-
Societat Un model de disciplina positiva a casa i a l’escola afavoreix el benestar emocional dels adolescents
-
Societat El temps d'aquest divendres 10 d'octubre: núvols arreu i quatre comarques en alerta de pluja
-
Societat Compra totes les entrades d'un espectacle de màgia en català... i demana que es faci en castellà
-
Societat Una de les plataformes de viatges més importants del món es passa al català
-
Societat Entre 5.000 i 6.000 feines perdudes: el cost de l'opa del BBVA al Sabadell, segons la Intersindical
-
Societat Discriminació lingüística a Amazon: dos treballadors boicotegen un transportista per parlar català