Eines de País presentarà una candidatura independentista per liderar Pimec
La sortida de Josep González de la presidència de la petita i mitjana empresa precipita unes eleccions que poden ser disputades
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de febrer de 2021 a les 11:01
Hi haurà eleccions a Pimec i poden ser disputades. L'anunci de Josep González, president de Pimec, que renunciava al seu càrrec i obria un procés electoral ha precipitat els esdeveniments a la patronal de la petita i mitjana empresa, que celebrarà eleccions el proper 23 de febrer. Fa uns mesos, González havia fet públic que aquest seria el seu darrer mandat al capdavant de l'organització. La notícia de la propera sortida de González anava acompanyada del nom del candidat que tenia el suport de l'executiva: Antoni Cañete, secretari general i número dos de Pimec. Ara, la decisió de González de no esperar la fi del seu mandat, a mitjan del 2022, i accelerar el procés electoral ha generat moviments ràpids. Aquest matí, Eines de País, la plataforma que va dur Joan Canadell a la presidència de la Cambra amb un programa independentista, ja ha anunciat que presentarà una candidatura, que s'ha de formalitzar abans del 12 de febrer passat.
Et pot interessar
-
Societat
Salvar el català de l'Alguer: una batalla popular a l'espera de suport institucional
-
Societat
La Xarxa Europea per a la Igualtat Lingüística declara la situació «d'emergència» per al català
-
Societat
El misteri de la Policia Nacional espanyola als desnonaments: 24 casos a Catalunya en un any
-
Societat
Manifestació massiva de docents a Barcelona per clamar millores al Govern: «Si no mouen fitxa, seguirem mobilitzant-nos»
-
Societat
El Pavelló de Ràdio Barcelona: la memòria radiofònica oculta al cim del Tibidabo
-
Societat
L’assistència a actes religiosos es dispara entre els joves creients
